سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزشگاه آشپزی

نظر

امروز قصد دارم در این مقاله ، شرایط و موقعیت های اخذ مدرک بین المللی آشپزی و استفاده از آن برای مهاجرت به کانادا، نروژ و استرالیا را شرح دهم.

مطالب عنوان شده در این مقاله بر اساس مقاله ارائه شده در آموزشگاه آشپزی "آشپزشو قنادشو" می‎باشد

این آموزشگاه یکی از معتبر ترین آموزشگاه‎های آشپزی در ایران است که تا کنکون هنرجویان بسیار با استفاده از مدرک بین الملی این آموزشگاه که تحت نظر سازمان فنی حرفه ای ایران است به اقسا نقاط جهان مهاجرت کرده اند.

شایان ذکر است که مدرک فنی حرفه تنها مدرک معتبر در ایران است که از طریق آن می‎توانید برای مهاجرا اقدادم کنید. این مدرک در بیشت از 160 کشور دنیا معتبر و قابل ارائه می‎باشد.

نحوه دریافت مدرک بین المللی آشپزی

شما با ثبت نام در دوره‎های آنلاین یا حضوری آموزشگاه آشپزی و کسب مهارت لازم در این دوره در آزمون کتبی سازمان فنی حرفه ای شرکت می‎کنید و با کسب حداقل 50 نمره اجازه شرکت در آزمون عملی را پیدا خواهید کرد که در محل آموزشگاه آشپزی برگزار می‎شود و بعد از گذارندن آزمون عملی مدرک شما به شما تحویل داده می‎شود و با ارائه آن به دارالترجمه میتوانید آن را به زبان هر کشوری از دنیا ترجمه کنید و به کنسول گری آن کشور تحویل دهید.

مهاجرت از طریق آشپزی

دوره‎های آموزشی آموزشگاه آشپزی

شما در این آکوزشگاه طرز تهیه حلوا، آشنایی با انواع پیتزا و طرز تهیه پیتزا، طرز تهیه پاستا و ... هزاران نوع غذای ایرانی و بین المللی و انواع نوشیدنی‎ها و دسر‎ها را فرا میگیرید.

طرز تهیه خمیر پیتزا