سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزشگاه آشپزی

نظر

 با توجه به تنوع وسیع در انواع پاستا و همچنین ارزش غذایی این خوراکی و مزیت آن می توانید با اطمینان کامل انواع پاستا را در رژیم غذایی خود قرار دهید. البته ناگفته نماند از آنجا که پاستا غذایی با کالری بالا است خوردن بیشتر از حد آن سبب اضافه وزن می شود به همین دلیل اعتدال را رعایت کنید

 

طرز تهیه پاستا

معرفی انواع پاستا


تا چه حدی از  انواع پاستا مطلع  هستید آیا می دانید بیش از 350 نوع خوراکی تهیه شده با پاستا در کل دنیا موجود است. در بررسی انواع پاستا در این بخش سعی کرده ایم 3 نوع از پرطرفدارترین آنها را مورد بررسی قرار دهیم و مواد اولیه لازم برای تهیه ی آن ها را مطرح کنیم. در سال های اخیر انواع پاستا توانسته است در لیست آشپزی بسیاری از ملل به وفور مشاهده شود. دلیل این موضوع نیز آن است که غذاهای تهیه شده با پاستا معمولا زمان کمتری را می گیرد و در عین حال که مقوی می باشد بسیار ساده است و از همه مهمتر گروه های سنی مختلف طرفدار این نوع خوراکی ها هستند. اولین جرقه ی تهیه انواع پاستا به عنوان وعده های غذایی در ایتالیا زده شد و امروزه رستوران های ایتالیایی با تهیه ی انواع پاستا در سراسر جهان شهرت بسیار را کسب کرده اند ولی ما در این جا در آموزشگاه آشپزی آشپزشو قنادشو سعی دارسم طرز تهیه ی انواع پاستا به روش خانگی را در اختیار شما قرار دهیم.

طرز تهیه پاستا

 

طرز تهیه پاستا


همانطور که میدانید ارزش و کیفیت غذاهایی که در خانه با بهره مندی از مواد غذایی تازه تهیه می شود بسیار با ارزش تر است. جالب است بدانید که طرز پخت اولین پاستای آلفردو در سال 1874 در یک کتاب انگلیسی شرح داده شده است با این توصیف می توان به قدمت این نوع خوراکی ها دست یافت. اگر به دنبال منبعی معتبر برای تهیه ی انواع پاستا هستید با آموزشگاه آشپزی «آشپزشو قنادشو» همراه باشد.