سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزشگاه آشپزی

نظر

طرز تهیه کیک متناسب با نوع کیک نیازمند نکات کلیدی و البته اصول های ویژه است به طوری که رعایت نکرده آنها سبب می شود که همه ی هزینه و زمانی که برای تهیه ی کیک خاصی در نظر گرفته باشید از بین برود به همین دلیل دستورالعمل های یاد شده را به دقت دنبال کنید.

طرز تهیه کیک

برای رسیدن به بهترین طرز تهیه کیک به زمان کافی برای تمرین و تکرار نیازمند هستید و اگر در این راستا بتوانید به نکات کلیدی و البته اشتباها خود پی ببرید این زمان می تواند بسیار کوتاه باشد به همین دلیل مدرسین ما در آموزشگاه آشپزی قناد شو سعی کرده اند اطلاعات کامل را به همراه فوت و فن های ویژه در اختیار شما عزیزان قرار دهند با ما یک قدم دیگر به اهداف خود روز به روز نزدیک خواهید شد.در ادامه به معرفی انواع کیک محبوب پرداخته شده است.

طرز تهیه کیک

مدرس با تجربه و کاردان ما درآموزشگاه آشپزی آشپزشو قنادشو سعی دارد با ارائه ی نکات کلیدی در طرز تهیه کیک های مختلف شما را در رسیدن به بهترین نوع از کیک ها یاری کنند با ما می توانید در کوتاهترین مدت زمان به لیست بسیار زیادی از انواع کیک ها دسترسی داشته باشید. در این دوره طرز تهیه 9 مدل کیک شکلاتی پرطرفدار و کاربردی را به همراه دیزاین های مربوط توسط مدرس بین المللی استاد فرنود به شما آموزش داده می شود، که به شرح زیر می‌باشد.

  1. طرز تهیه کیک شکلاتی بی بی
  2.  طرز تهیه چیز کیک شکلاتی  کاراملی
  3. طرز تهیه کیک شکلاتی ماربل برانیز
  4. طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی مغزدار
  5. طرز تهیه کیک شکلاتی خیس ترکیه ای
  6. طرز تهیه کیک شکلاتی ساوارین
  7. طرز تهیه کیک شکلاتی دبل چاکلت
  8. طرز تهیه چیزکیک شکلاتی ارئو 
  9. طرز تهیه کیک شکلاتی تک نفره برشی
طرز تهیه کیک

 

کیک ساوارین در طعم های مختلف و هیجان انگیزی در بازار وجود دارد که نوع شکلاتی آن از جمله طعم های بسیار پرطرفدار در بین مردم به شمار می رود. طرز تهیه کیک ساوارین با دیگر کیک های معمول تفاوت هایی دارد. در طرز تهیه کیک ساوارین که اصالت آن به کشور فرانسه برمی گردد، حتما باید از قالب های مخصوصی که قسمت میانه ی آن تهی باشد، استفاده کرد. در حقیقت کیک ساوارین یک کیک ساده تهیه شده با خمیر، درون این قالب های میان تهی است که درون آن را با مواد مختلفی از جمله شکلات، انواع طعم های مربا مثل به و آلبالو، بادام یا پسته پر می شود و در شیرینی فروشی ها عرضه می شود.