سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزشگاه آشپزی

نظر

 

آموزش ها در زمینه ی انواع کیک و شیرینی توانسته است به علاقه مندان آشپزی کمک کند تا انواع کیک و شیرینی های خانگی را برای مناسبت های مختلف آماده کنند. کیک شکلاتی یکی از خوشمزه ترین کیک هایی است که اکثر مردم از آن استقبال می کنند. طعم شکلاتی باعث می شود تا بیشتر سفارش ها بر همین مبنا باشد. کودکان بیشتر از بزرگسالان مشتاق خوردن کیک شکلاتی هستند.

کیک شکلاتی

معرفی کیک شکلاتی در دنیای شیرینی ها

قطعا کسانی که  با شکلات میانه ی خوبی دارند، طرفدار کیک شکلاتی نیز هستند. همانطور که می دانیم پیشرفت در فناوری اطلاعات باعث شده است تا روابط با مردم جهان کار راحتی باشد. از طریق اینترنت می توان دستور پخت انواع کیک و شیرینی، غذا و دسر ها را تهیه کرد.

دستور پخت می تواند در دسترس همه باشد ولی باید یکسری نکات ریزی که ضروری است، رعایت شود. معمولا کلاس های آشپزی برای یادگیری تکنیک های اساسی تشکیل می شود. دما و زمان پخت کیک ، اندازه ی مواد اولیه که برای پخت کیک مورد نیاز است، قالب های مورد استفاده همگی جزو مواردی هستند که باید به انها توجه کرد.

مواد تشکیل دهنده ی کیک شکلاتی آرد، تخم مرغ، شیر، روغن، وانیل، بکینگ پودر و شکلات می باشد. کیک شکلاتی می تواند با انواع کرم ها میل شود. بر فرض مثال کیک شکلاتی طبق دستورات ارائه شده پخته می شود. بعد از ان کرم با طعم دلخواه درست می شود. کرمی که برای روکش انتخاب می شود، می تواند با هر طعمی که دوست داشتیم اماده بشود.

در نوع دیگر می توان پودینگ با کیک شکلاتی را برای عصرانه و یا جشن تولد ها درست کرد. همانطور که گفته شد کیک شکلاتی به صورت جداگانه اماده می شود و در آخر پودینگ جهت روکش کیک استفاده می شود.

در حالت کلی تزئیین کیک شکلاتی با سلیقه ی خود آشپز انجام می شود. برخی از افراد دوست دارند برای لایه های کیک خود از شکلات آب شده استفاده کنند.

چیز کیک شکلاتی ترکیب بسیار فوق العاده ای است. چیز کیک به عنوان دسر در بسیاری از مهمانی ها سرو می شود. بیسکوئیت، خامه، پنیر خامه ای، شیر مواد اصلی جهت پخت این نوع کیک می باشد.

 

برای اشنایی بیشتر با مباحث آشپزی به دیگر وبلاگ ها ی ما سر بزنید: