سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزشگاه آشپزی

نظر

ما می توانیم شاهد گوناگونی در طرز تهیه پیتزا باشیم. این گوناگونی خود باعث ایجاد یک شاخه ی بزرگ در آموزشگاه آشپزی شده است. شاید دلایل دیگری خارج از طرز تهیه پیتزا در خلق طعم های گوناگون در این محبوبیت نقش داشته باشند.

پیتزا


در گذشته پیتزا به عنوان فست فود در نظر گرفته نمی شد. در گذشته وقتی شما به رستورانی برای صرف پیتزا مراجعه می کردید، حدود 40 دقیقه طول می کشید تا پیتزا آماده شود. اما به مرور صبر و حوصله مردم کم شد و تمایل به فست فود ها بیشتر شد. و طرز تهیه پیتزا نیز دستخوش تغییراتی شد. استفاده از مواد اولیه تازه در طرز تهیه پیتزا به عنوان یک فست فود، می تواند ارزش غذایی آن را دو چندان نماید. در طرز تهیه پیتزا رستورانی، معمولا از قبل مواد روی پیتزا را آماده می کنند. و بعد از دریافت سفارش، در کمتر از یک ربع پیتزا آماده می شود.

پیتزا

طرز تهیه ی پیتزا برای انواع پیتزا متفاوت است. برفرض مثال پیتزا مخلوط دستور پخت ویژه و جداگانه ای دارد. با رعایت اندازه و مواد غذایی می توان  پیتزای دلخواه خود را آماده کرد.

ظرف های مخصوصی برای درست کردن پیتزا در بازار موجود می باشد. بعد از اینکه خمیر پیتزا آماده شد مواد مورد نیاز را روی آن می ریزند و در قالب مخصوص داخل فر قرار می دهند. باید به درجه ی حرارت توجه داشت تا به خوبی پخته شود.

پیتزا

شما میتوانید با مراجعه به آموزشگاه آشپزی "آشپزشو قنادشو" نکات ریز درشت آشپزی ایرانی، فست فود ، فینگر فود، طرز تهیه حلوا، طرز تهیه پاستا، طرز تهیه نوشیدنی و ... آشنا شوید و مدرک بین المللی خود را نیز دریافت کنید.